tisdag 12 juni 2012

Älskar resfeber

Älsklings parfymen Daisy, armband från SNÖ,
solglasögon från Polaroid
Skor köpta på Belle
LOVE
Är spisen avstängd. Har jag med mig Visa-kortet? Låste jag dörren?
Är den lilla svarta nerpackad nu då? Fan jag skulle tagit med mig de andra skorna...
Det är nog tankar som går genom huvudet var gång jag åker någonstans.

Gah! varför tänker man så mycket i sista sekunden?!
Varför inte bara njuta av att man är på väg? 

-"pass, pengar och piletter" ett citat ur Sällskapsresan, en film som jag älskar och inte kan se en gång för mycket :)

Nu är vi påväg iallafall. Härligt, ska bli kul.
Jag får se om det finns tillgång till Wifi, så jag kan uppdatera :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!