måndag 13 augusti 2012

Back to Normal yet?

Semester i all ära, men ibland är det skönt att vara tillbaka i vardagen.
Det är på något vis skönt, att vara tillbaka till sina rutiner. Till sin säng och till sitt eget kaffe.

Absolut är det härligt att vara ledig, slappa en hel dag i pyjamas, åka till främmande platser och spendera timmar efter timmar med hela familjen och även tjocka släkten.
Men när man kommer till dag fyra på vecka tre av den semestern, där man även försökt pressa in lite sena kvällar med vänner och långa dagar med shopping, anser både Maken, jag (och Plånboken) att det vore nog bra nu med lite vardagsrutiner.

Ja för hur man än budgeterar för semestern, går det alltid åt mer, hur man än gör. Men vi har haft en underbar semester. Helt underbar.
Den största delen av tiden tillbringades i Göteborg. som jag älskar...oj förlåt, ska inte tjata om min stads-förälskelse mer haha!

Däremot var ju inte vädret på vår sida. Regn, regn och regn har fyllt våra dagar, mja tre fyra dagar var det sol, men inte ens det var sammanhängande. Aja, vi fick en hel del mys-tid.

Nu väntar en vecka av höst/jul mode och sedan är det lite kräftskivor osv. sedan snippsnapp, är det dags för julen på Ikea hehe, och strax därpå är det Halloween och sedan, JUL! iiiii Älskar julen!!

Men oj, inte ska jag förstöra det sista utav sommaren nu för er, det kommer säkert att bli en indiansommar - eller brittish summer som man oxå säger.

Välkommen hem! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!