onsdag 22 augusti 2012

Reklamavbrott i sjukstugan

Minuset med serier är ju alla reklamer...
Det har varit väldigt lugnt här hemma på sistone.
Kanske för lugnt. Som lugnet före stormen. brrr.

Maken är hemma och är sjuk. Värstans vad de kan vara dåliga då de är sjuka de små liven :) , men han är go ändå. Vill vara med på allt jag gör, städa, laga mat, tvätta osv. Men asså. ja tanken är god, men han är i vägen liksom.
Och min PW och pilates, mjaa, den får ta en time-out nu då han är hemma. Det ska ju ses film och de serier han missat. Och ja jag erkänner, jag sitter gladeligen med honom i soffan under filten och myser. :)

Så jag får väl kalla detta min paus. Mitt lugn före stormen. För imorgon, imorgon är jag på banan igen. Då är det tvättstuga, storstädning, matlagning och PW på programmet :)

Ps. visst har ni sett allt ni kan se nu då? Svenska Hollywoodfruar, Dallas, Playa del sol och Robinson hihi, det har jag , tack play-versionerna på internet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!