fredag 4 september 2015

Förbered dig för hösten

När hösten är i intågande brukar jag alltid se över mina skåp hemma, kolla så att jag har ljus,
toapapper, vin, kött (i frysen) ingredienser till bröd, pajer och lite sånt.
För det är ju sååå mysigt att kunna vara inomhus när regent piskar och bara mysa.
Jag brukar ta en riktig genomstädning, liksom för att passa på .
Så tvätta upp filtarna och soffkuddarna, piska av matten en extra gång och bär in lite ved till helgen, för nu börjar den, hösten!

Självklart återkommer jag i höst med riktigt mustiga recept, bra tips på tv--serier och filmer samt lite dekorationsinspiration och annat skoj - så mys i höst med mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!