lördag 28 maj 2016

Fast i gamla mönster mot en nystart

Ibland står man som i ett vägskäl. Vilken väg ska man gå, framåt eller åt någon av sidorna?
Bakåt går ju inte, usch nej.

Där är jag nu. I funderingen om vart jag ska, med bloggen, vad vill jag? Har jag ändrat riktning sen jag började för ca fem år sedan?
Ja, och mitt liv ser ju helt annorlunda ut nu än då.
Så.
Det kanske blir så, att jag börjar om. På nytt.

Fast inte riktigt ännu. Jag ville bara förvarna och kanske kolla vad ni tycker. Om en Nystart?

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att din blogg är så himla mysig och personlig! Sedan tittade jag in på bilplatsen idag och är bara så imponerad!! Min man och jag fastnade direkt. Bra jobbat!!
    Känner du att det är läge för en nystart så kanske du kan få lite inspiration på #BloggJkpg i september ;) Det vore så himla kul att träffas!!
    Önskar dig en skön helg
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh tack, va glad jag blir!!
    Ja, jag tänkte faktiskt vänta tills efter just #BloggJkpg, håller på o kollar mitt schema för att sen kunna boka min biljett - vill ju helst sova kvar o äta lite gott med er på kvällen :)

    SvaraRadera

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!