måndag 23 maj 2016

Min fina frissa

Med kaffet i högsta hugg säger jag Godmorgon! Ja, jag är en sån där sominte klarar mig utan kaffe. Eller jo, visst gör jag det, men jag gillar min morogonstund. En lugn morgon med kaffe och nyheter.
Eller ännu bättre, kaffe i solen på trappan medans jag lyssnar till fågelkvitter och hundarnas bus.

Fast idag är det inget sitta-på-trappan-väder. Nåväl. Detta duger.
Så idag bjuder jag på en nyvaken bild av mig med kaffet i högsta hugg :)
Idag ska jag iväg till frissan. Det behövs om ni ser på bilden haha! Håret är torrt och trött, slitet och bångstyrigt.

Så nu ska min underbara frisör få använda sina kunskaper till att förbättra detta barr. Så man blir lite sommarfin! Jag har faktiskt inte varit så mycket hos frissan. När jag var liten så klippte mamma mitt hår (tack mamma), sedan när jag flyttade hemifrån så fick man hjälp av kompisar eller så tog jag till saxen själv på topparna, tyvärr.
Sen är det inte så superlätt att klippa någon som mig, som har kontrollbehov. Stackars frisör. Men hon är bäst min frissa. Min fina frissa.

Kolla gärna in på min insta - så får vi se hur det går :)  ni hittar mig på insta genom att söka på #hemmalivsbloggen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!