torsdag 10 mars 2011

Ett vårrus

Tänkte passa på o berätta lite om vad denna blogg kommer att handla om, så att du redan nu kan anmäla dig som läsare (följare) av denna blogg.
Man vill ju få in så mycket som möjligt, men det kommer att bli allt från hem & barn , inredning (till en behaglig penning) en hel del DIY (Do It Yourself) till mat, trädgård (en del balkongtips) men även resor.

Jag som skriver här är inte alls utbildad, jag är helt enkelt en vanlig hemmafru som älskar min familj och gärna sätter lite guldkant på tisdagskvällen med hembakt påsktårta till exempel.

Min familj består av min man och våra två barn plus vår lilla hund. Vi bor just nu i en lägenhet lite norr om Stockholm, i en lugn behaglig förort där livet går sin gillagång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!