måndag 30 januari 2012

Känsla of Sweden

En monter jag verkligen gillade på Formex-mässan i år var smyckesföretaget, Känsla of Sweden monter.
De hade gjort det så himla snyggt med glasgolv, där man i golvet kunde se hela deras kollektion.

Smycken, glittrande, glimmande med många funktioner skulle nog kunna sammanställa dem. Jag hade med mig mamma på mässan, mest för att få lite annan input, men även som sällskap, denna mässa är STOR.
Mamma och jag fick varsitt smycke, kanon tyckte vi då vi behövde någonstans att hänga nycklar, mobil och glasögon - på ett väldigt elegant sätt.

Smycket är trätt på en grövre silvertråd, och man får pärlor och svarowskistenar i alla dess former och färger man tycker passar en själv. En större ring finns på halsbandet, där man kan använda sig utav de medföljande "hållarna". Det finns bla. för som jag tidigare nämnt, glasögon, mobil och nycklar, men även andra ting, bara fantasin sätter stopp där. Helt underbart! Särskilt för mig som är en riktig slarvmaja.

Mamma valde ett snygg elegant svartgnistrande halsband, jag själv valde ett vitt lite mer vårigt som jag tror kommer bli kanon på de kommande mässorna, där jag alltid kommer kunna ha pennor hängandes - väl till hands.
Tack så mycket, nu kommer jag alltid ha en Känsla of Sweden när jag är ute på resandes fot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!