måndag 5 mars 2012

inför joggingspåret


Härligt , då vet man att mobilbloggandet fungerar , bra med tanke på de kommande mässorna jag ska till, Vildmark, Rum&Trädgård, TUR (resmässan) m.fl. 



Inför det och den kommande våren (och den efterföljande sommaren) ska vi nu försöka lägga om våran kost här hemma. Det blir en egen komponerad meny baserad på lågkolhydrat kost och viktväktar mat, vi får se hur det går. 
Sportbh och träningsbyxor finns inhandlat och prydligt inlagda i skåpet...Jag ska, jag ska...Nu har jag ju även ordnat en app som beräknar hur långt jag går/springer, nu jäklar ska det bli av! oja, snart så...

Dagens middag: Knäckebrödmackor ( jaja fiber väger upp kolhydraterna -hoppas jag)
Panerad strömming , gräddfil och röd lök :) mums



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!