tisdag 15 maj 2012

Grön Pilates

Är det någon träningsform jag älskar (förutom dans och ...) så är det Pilates.
Man behöver ingenting förutom någorlunda mjukt underlag, ex. en yogamatta och sig själv.
Med pilates arbetar man ju emot sin egen vikt.
Sedan gillar ju inte jag att svettas så mycket, så det gör att jag kan träna i lugn och ro för att bli smidig och fin - utan att behöva se ut som en urblåst, uttömd tvåbarnsmamma med saggiga träningskläder och otvättat hår.

Istället kan jag trots under träningen känna mig snygg i min gröna sportbh, svarta linne och mina svarta puma-capris. :) skönt.
Efetråt tar jag mig en lugn dusch med världens bästa duschcremé, från Dove. Inget luktar så rent som Dove´s tvål! Så underbart!

Ändå kan jag inte låta bli att tänka, att jag borde ju träna mer, kanske skaffa mig en PT eller något.
Får se vad som händer. ;)

Ooo nu har jag fixat Bloglovin´tror jag - tekniken har ju sina underliga vägar....
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3727169/hemma-livs-bloggen?claim=d4z2qxjh9b7">Follow my blog with Bloglovin</a>

1 kommentar:

  1. Tack för din kommentar!
    Jag är bara på jakt efter mattallrikar egentligen så det blir nog inte för mycket just här, däremot får jag nog köpa nya glas då vi kör på boda nova's med färgade tryck, de lär inte va så snyggt till det rosa...
    Eller så tar jag de vita, vi får se. :)

    SvaraRadera

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!