onsdag 9 maj 2012

I väntans tider

bilden är lånad
Är det någon gång tiden går så långsamt som i väntans tider.
Som jag skrev igår, kommer det att hända mycket här på bloggen inom de närmsta veckorna.
Lite partyplanering, testning av matrecept, vintester och mode.
Även resor och annat smått och gott ska få sin plats här, och så funderar jag på att gör lite småjusteringar här på bloggen.
Kanske kommer det att bli lite flikar högst upp på sidan, med mina resereportage och olika tester osv.
Sen har jag hört att det efterfrågas bloppis. Blogg+loppis hehe gulligt namn tycker jag.

Men hurusom, här går jag ju nu i väntans tider, och då finns det inte så mycket annat att göra än att städa, rensa, rensa och städa.
Och nej, inte väntans tider på bebis, haha, nej, målarn... Åh Målarn, vi ska ju få omtapetserat! Helt underbart!
Enda grejen är att jag ite vet hur jag ska svinga detta, för målarn kommer den 21:a, då ska jag ha rensat ut sovrummet och vardagsrummet från möbler, blommor, prycklar och prylar. Han säger sig vara klar till den 25:e (håller tummarna för det) och jag hoppas verkligen det, så jag hinner återställa allt med tanke på at gästerna kommer den 26:e...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!