onsdag 2 maj 2012

Lip Plumper

Måste säga att min favorit just nu inför vårens fester och tillställningar är Facezone´s lip plumper & shine.

Rätt trevligt att för stunden få lite större volym på sina läppar, om man nu som jag har relativt tunna normalt.
Jag kände av och såg effekten relativt direkt.
Man applicerar läppglansen precis som vanligt läppglans och efter en stund kan man se resultatet.

Det sticker först lite i läpparna,men det avtar snart,det är normalt. Det är bara läppglanset som jobbar.
Ja denna kommer att få bo i min handväska under våren, det enda jag ångrar är att jag inte köpte två...

Jag anser att detta är ett bra alternativ mot alla de läppförstoringar som görs idag, man slipper se ut som en anka, men får ändå sådär sensuellt kyssvänliga läppar.

3 kommentarer:

  1. hej och tack för din kommentar. åh tack för tipset sån vill jag oxå köpa!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vet inte hur jag hamnade här, men ditt inlägg var på min facebook sida, det är jag på bilden som modell för facezone :)

    Visst är Lip plumper bra!
    Vilken är din favorit?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men va kul! haha!
      Ja jag älskar Lip Plumper :) Den ljusrosa tror jag nog är den jag gillar mest då jag har så ljus hy och inte gillar för starka färger :) , jag skulle dock gilla fler färger av lip plumpern, men det kanske kommer :)

      Radera

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!