lördag 12 maj 2012

Shoppinghelg

fjärilsmattan är inköpt på Rusta för 49:-
på baksidan är den vit,med rosa fjärilar :)
Igår vart det en tripp till barkarby outlet, med IKEA, Rusta och alla olika affärer som finns där.

Jag hittade balkongmattor på Rusta, jag ska sedan sy ihop dem åsså, men mja, det är inget vidare balkongväder... Solen avbryts av spöregn, som avbryts utav sol, som avbryts utav, ja ni fattar.
Då var det perfekt  att spendera en stor del av tiden på vårat svenska möblevaruhus.
Där hittade vi inget speciellt, utav vart mer sugna på det vi ska göra idag.

Idag ska vi åka till två närliggande second hand butiker. Vi ska kika på lite allt möjligt, ,men främst vill jag se om jag kan hitta nåt kakfat med blommor och gulddetaljer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!