söndag 17 juni 2012

Att göra en regnig dag

Inget - absolut inget.
Åh va skönt. Extra skönt att ha en "göra-inget-dag" då gårdagens kalas var så väldans trevligt!
Moster fick många presenter till trädgården, härligt.

En extra present var det även att släkten nu väntar en liten julklapp, min fina kusin-vitamin kommer att få tillökning runt jul.
Åh så underbart, en liten bebis! Det behöver vår släkt, nu när det är fler  över 60-strecket än under.

Fick även tillfälle att umgås en del med min andra kusins flickvän, en musikälskande danserska, som jag hoppas på kunna träffa flera gånger, då vi faktiskt inte bor så långt ifrån varandra. Usch vad vi stockholmare är bekväma, bor man inte inom en radie av några tunnelbanestationer - ujujuj vad det då blir jobbigt att åka till någon. Trist. Men det ska det bli ändring på.

Nej nu kan jag inte sitta hära, har ju en hel massa med inget att göra, så nu blir det frukost och en ny serie. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!