torsdag 21 juni 2012

Dan före dan

iskaffe, mums!
Det känns ju som dan före dan. Man fixar och donar.
Blommor ska plockas inhandlas, mat förberedas öl och vin ska läggas på kylning.
Och självklart, hitta midsommarkläderna.

Idag är det sol och blå himmel här hemma, hoppas bara att det håller i sig.
Eller ska det bli regn i morgon tro? Nåja, blir la som vanligt att man får ta med sig både byxa och kofta till kvällen. Men innan det ska jag ha klänning och blommor i håret :)

Jag har även tänkt att fixa inför sommardrinken, som jag oftast startar midsommarfirandet med.
Vattenmelon känner jag för. Förra året var det jordgubb, körde på Baccardis Strawberry Daquari.
Men för i år har jag en flaska Midori, bilder och recept på den perfekta sommardrinken kommer lite senare idag. Måste ju fixa lite först. Fixa och Dona

Men först, kaffe, idag - iskaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!