söndag 10 juni 2012

Kluvna toppar

Nu har jag köpt nytt schampoo och balsam. Allt för att inte behöva klippa mitt hår. Men jag måste ju få ordning på mina torra kluvna toppar. Vill få håret att se sådär fint lent och fräscht ut. Som när man kommer från frissan.
Och tresemmé utlovar ju att upp till 80% av mina kluvna toppar ska ha reparerats.
Plus att de säger att många frisörer använder sig utav deras produkter.
Nåväl, det skadar ju inte att testa :)

Efter tre tvättar skulle man ju märka skillnad, jag har nu tvättat en gång och jag tycker mig faktiskt känna en förändring i håret. Det är lenare, finare och lite mer följsamt. Eller inbillar jag mig?
Vi får la se imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!