måndag 18 juni 2012

Restipsens restips

Restips i massor. Jag har samlat en hel del från mina resreportage som jag gjort och nu börjat sammanställa dem här på bloggen. De kommer att ligga under fliken restips, såklart.
Just nu finns där tips på ställen längs den Makarska rivieran, kuststräckan söder om Split. Och även två av öarna strax utanför Split.

Om man känner för att resa till ett annat ställe än Dubrovnik i Kroatien, så bör man ta en funderare på någon av de ställen som jag tipsar om. Helt underbart, helt underbart.

Inom kort kommer också några olika kryssningsmål, bordershopping i Tyskland och mina senaste resor till St:Petersburg, Dagö & Ösel, så,  bookmarka bloggen och håll dig uppdaterad ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!