tisdag 19 juni 2012

Tisdag-tråkdag

Nu börjar man verkligen tröttna på vårat sk. sommarväder. Det har regnat non-stop nu i snart två veckor. hua!
De flesta inlägg jag ser på facebook är om just detta regnande.
Så vad ska man då göra en dag som denna?
Jag passade på att rensa i datorn, göra lite back-ups. Just in case, det där är ju något som man alltid säger , "det gör jag sen" osv. och sen är olyckan framme och man har inte sparat ett jota. Men nu har jag det :) *stolt*

Sen idag blir det en liten tripp till tvättstugan, för att sedan sy upp Makens arbetsbyxor och göra om sonens förkorta jeansbyxor till shorts :)
Det blir nog bra, hon kommer snart, Solen. Snart.

2 kommentarer:

  1. underbart du är så positiv och hittar på en massa bra saker trots regn :D

    joo visst var dom riktigt snygga ? :D sån stil skulle jag verkligen vilja ha, om jag hade nååågra kilo mindre :)

    SvaraRadera
  2. :) Tack rara du! :)

    Man får sätta en sådan klänning som mål,och sedan bara tänka positivt <3

    SvaraRadera

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!