lördag 7 juli 2012

Bilder från vårat sovrum


På allmän begäran visar jag idag lite bilder från vårat sovrum.
Jag är supernöjd med de nya tapeterna - som vi förresten har likadana i vardagsrummet. 
För att dämpa det ljusa något - så valde vi att ha svarta accessoarer.
Sen är det ju så lätt att byta ut - om man skulle tröttna på svart. Så kan man välja brunt, rött eller varför inte rosa (hihi tror inte Maken är med på det sista valet dock).


Sedan älskar jag "mysbelysning" Så vi har satt fast en ljusslinga bakom huvudgaveln utav sängen.
Så mysigt att komma in i sovrummet på kvällen, man får lixom - lugnt.



I varje rum har vi en sk. skyddsängel, de ser olika ut i varje rum (ja, tom. toaletten har en) och de sitter eller hänger alltid på lite udda eller halvdolda platser.  Just denna ligger i fönstret.

 I vårat sovrum står tiden stilla. Jepp, inga batterier i klockan, den är enbart för att påvisa att man ska sova gott- ingen tidspress (nästan).


Lite vardagsgrejer jag inte klarar mig utan är deo - Niveas som inte fläckar ner kläderna, spraydeon från Dove- som luktar superfräscht, men som tyvärr fastnar på kläder i ett vitt puder...
Den bruna asken är mitt bodybutter i kokosdoft från Bodyshop - älskar den! Jaa, sen är det min andra ,hehe, bodylotion från LDB - har älskat den doften sen jag var liten. Och sedan är det en lite mer partybodylotion med Davidoffs doft Cool Water.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!