fredag 20 juli 2012

En hemmafrus lott

Då Maken igår fyllde år ska vi ta och fira honom med resten av familjen ikväll.
Det ska bli smörgåstårtor (en med rostbiff & en med räkor/lax - självklart kommer recept upp senare).
Jag ska svänga till en välkomstdrink i form av sangria på rosévin - jepp recept komme rdär med.

Sedan ska jag ta och städa - oja recept även här, gaah, är nog trött nu haha.
Lite sista-minuten-inhandling i form av dryck och småplock ex. nötter lite ost osv måste oxå göras. Ajjust ja sedan ska jag ju klä mig, sminka mig och se lite representabel ut innan folk kommer.. hua, det blir en lång dag, hoppas kvällen blir lugn och låångsam så man hinner njuta lite åsså

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!