tisdag 24 juli 2012

Svullen fot och en massa att göra

Baby Spice, Emma Bunton
Helsnygg i kryckor
bild från 2007, men ändå
Ja så här känner jag mig - nästan , inte lika glad dock.
Har någon gång idag under dagen trampat fel i min renoverings-iver, så nu har min fot svullnat upp något otroligt!
Ajajaj!
Och jag som hade en pedikyr inplanerad för imorgon, så man har fina sommarfötter innan Göteborgstrippen. :(
Men men, what to do. bara att ligga i soffan och ha foten högt antar jag . Blasch, jag som inte är bra på att vara still särskilt länge.
Förhoppningsvis blir jag bra till imorgon, så jag kan fortsätta med den dag jag planerat för.

Imorgon var det ju tänkt att måla sista lagret på väggarna, måla klart spegel och byrå, sedan upp med nya gardiner och piffa till med lull-lull. Får se, det blir ju som sagt aldrig som man tänkt sig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!