onsdag 1 augusti 2012

Bröllopspresenter!

Ja det var ju vår bröllopsdag igår och jag fick underbara presenter.
Han känner mig väl, Maken min.
Höga klackar och bling är grejer för mig hihi, så han tog mig på orden och vi valde ju då att temat skulle vara bling för år nr.2 som gifta.

SÅ han köpte mig ett läderarmband med bling (han minns ej inköpsstället - stackarn gick i måånga affärer) och skorna köpte han på Motivi, i Göteborg.
MMMmmm  Älskar den affären.
Så gissa om jag vart glad då jag öppnade mina presenter!!

Vad maken fick? Öhrm ehh, han ska få en massage efter semestern - inte så mycket bling i det, men han kommer ju känna sig bling i själen och musklerna efter det... :)
Nu ska jag till tvättstugan, bäst att tvätta lite innan man ska packa för nästa vända!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!