lördag 18 augusti 2012

En skål med Bernadotte

Har ju sett en helt supersöt servis! Av en supersöt designer, som är en supersöt prins!
Självklart talar jag om den senaste servisen från Gustavsberg. Serien heter Svenska djur.
Vår söta prins (om man nu får säga så(söt) om en karl i sina bästa år) har designat denna serie ihop med en karl vid namn Oscar Kylberg, denna designduo kallar sig: Bernadotte&Kylberg.
Jag gillar stilen, hoppas att de kommer med fler söta designer.

Däremot har jag inga barn eller gäster som jag tror vill bli serverade med dessa söta skålar, men jag vill ju ha dem i mitt hem. Ha dem i mitt ägo. Prylbögtokig som man är.
Så det får bli som så att lotten faller på Doris. Hon ska få Mullvadskålen som vattenskål och Hareskålen som Matskål. Helt fabolous. Design-dog :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!