torsdag 13 september 2012

Jag har bestämt mig

Nu får det vara nog.
Med att känna sig uppblåst och trött, tjock och tilltryckt.

Mina dagliga PW´s har lyst med sin frånvaro och dagarnas träningar med nyttiga måltider har skett - i drömmarna.
Fy vad hemskt att erkänna, men jag måste ju få till min karaktär någon gång.
Men Näe nu jäklarrrr!

Idag började jag , bort med kolhydraterna. Så får det vara. Jag har mätt mig runt midja och lår, och ska så göra en gång i veckan.
Första veckan nu ska kolhydrater helt bort. Nästa vecka kan jag slinka in så att de blir 1/6:e del utav maten, och så ska jag sedan ha det.

Nu jäklar, nu har jag bestämt mig, nu får det vara nog!

1 kommentar:

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!