onsdag 5 september 2012

Tandläkarbesök,Filmtips och Fobier

oiiii kan knappt kolla ens, Hajar är en STOR fobi!
iii
Sikka tänder, brrrr
Denna dag har det verkligen varit full rulle!
Tandläkarbesök med sonen, sedan läkarbesök med moi, vidare till specialtisttandläkaren med sonen för att sedan avrunda det hela med ett besök till pizzerian (förhoppningsvis) men ja, det senaste det kommer ju till kvällen.

Idag var iallafall jag med sonen till tandläkaren. Han har ett sånt väldans överbett stackarn, så nu sa de att om ett halvår blir det dags - för tandställning.
Jag trodde att han skulle bli ledsen utav beskedet - men icke sa nicke, han tog det hela med god ro och sa att han såg fram emot det. Skönt.
Han tycker att det är jobbigt med överbettet och ska nu få ordning på det.
Sen är det ju bättre att ha räls nu i 6:an än i 9:an då man vill pussa tjejer haha!

Mitt läkarbesök resulterade i att huvudet var upp och fötterna ner, tur  ;)

Nu ska vi ta det lite lugnt en stund, Sharkweek har börjat på tv, mer om det snart hihi (detta , alltså hajar är en STOR fobi hos mig). Sedan blir det till att smöra lite för Maken så att han tar vägen hem via pizzerian. Till kvällen bjuds det på film, "Snow White and the Huntsmen".

2 kommentarer:

  1. Oj, mycket tandläkarbesök för er idag! Jag hade också räls.. blev av med den till högstadiet tror jag. Är mycket tacksam för den, mina tänder är så fina!

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) kul! Han har lite funderingar hur han ska hålla rent osv. men jag antar att man lär sig sådant :)

      Radera

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!