tisdag 16 oktober 2012

Skräpsilen, en räddare i vardagen!

Jag bara måste få berätta, måste få tipsa er!

Denna lilla grunk såg jag då jag gick på förra Formex-mässan, en mässa då man kan kika på kommane designer,lösningar och annat smått och gott för vad som komma skall i affärernas hyllor.

Det första jag sa högt för mig själv, är att denna lilla tingest, skulle rädda mitt äktenskap. Ärligt, rädda.

För vad är det vi bråkar om mest här hemma? Jo det är håret som "kloggar" igen avloppet i duschen.. hrm, Jag försöker skylla ifrån mig så gott jag kan, liiite svårt dock då Maken har snaggat av sig håret och resterande inte har samma hårfärg som det som av någon konstig anledning finner sin väg ner till dusch/badkarsbrunnen...
Och visst är det inte en trevlig syssla, att ligga och rensa avloppsbrunnen underbadkaret en fredagkväll. Nä. Så det blir lätt ett irritationsämne här hemma.
Som vi numer ALDRIG berör! Tack vare denna braiga lilla sak! SkräpSilen! Helt underbar! Så smart!

Ja. Jag hyllar denna lilla produkt, tack, tack rara Fröken Smart som kommit upp med denna lösning. Och tack, för er sajt, har redan hittat en hel del mer saker som kan rädda mig, i vardagen, på jobbet och även under min lugna stund på min än så länge gråa balkong...

Så hörrni - in o kika hos fröken smart - jag lovar - ni kommer inte att ångra er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!