fredag 12 oktober 2012

Starta eget - Plus eller minus? Hjälp!

Sitter här på min kammare och funderar.
Vänder på allt, skriver listor med plus och minus.
Skriver ned mina mål och blivande motgångar.

Men sen då? hur gör man sen? När man är färdig på sin kammare och bara vill komma igång?
Vad ska jag tänka på? Vad behöver jag, Vad borde jag?

Har ni startat eget? Gick det som förväntat - bättre?
Ja, Jag behöver helt enkelt tisp, er hjälp. Så snälla , ni som har erfarenhet inom detta med att starta eget, Hjälp mig, bli in mentor!

Du kan antingen kommentera i inlägget - eller ännu hellre maila mig.

------------> Maila mig här! <----------

1 kommentar:

  1. Hej.
    sorry sorry, ingen erfarenhet här ;)
    Men roligt att du kikade in hos mig, så jag fick hittat hit *ler*
    och roligt att du vill vara lite mer rosa ;)

    ha en fin dag.

    kram kram Malin

    SvaraRadera

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!