söndag 14 oktober 2012

Utmaningar i veckan och söndagsmys

Nu har kvällen kommit hit till oss. Söndag och mys går som hand-i-hand.
Att då kunna tända en brasa, ta en kopp the och bara sitta och småprata lite - det är mys.

Sedan har jag grävt upp lite olika recept och grejs som jag ska gå igenom för att se vad jag ska kunna tipsa om framöver. Något mer som jag ska tipsa om i veckan är lite härliga och enkla halloweentips och självklart ska jag börja smyga in mina bästa jul-pyssel-pynt-tips. Men först ska jag gå igenom det :)

Är det någon rolig utmaning som börjar i veckan? Tipsa gääärna har en liten hint utav blogg-freeze här :)
Nu börjar myset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!