måndag 7 januari 2013

Att skapa sin nystart

Det här med nyårslöften är jag inte särskilt bra på.
Jag röker inte - så kan ju inte sluta med det, men kanske skulle behöva träna mer - eller leva lite mer sunt osv. bah. hua.
Lika bra att ta tag i det tänkte Maken min. Som medans jag var på (i) solarieholmarna (solariet) passade på att köpa oss var sitt årskort på det lokala gymmet. asså.
Jag+gym= svett= blä. Men ok. jag ska ge det en rejäl chans.
Svett, ja det är något jag huar för, gilar inte alls att svettas och hör av mina kompisar som tränar att "ååå det är så skönt att svettas"! ok. um. nej.
Men jag ska göra mitt bästa, jag ska stå där på crosstrainern och svettas - för nu vill jag inte mer vara otränad, anfådd och sillmjölkig.
Nä nu nedrans!
Nu ska jag ta tag i det här.:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!