tisdag 8 januari 2013

Vackra Vår-naglar!

De tre färger jag gillade mest var:
770 Nacré, 766 Opal och 768 Candy Floss
Till det underbara priset 69:- /st!
Iiii nu har det kommit lite vår-nagellacks-färger till butikerna!
Isadoras Opalescent Nails kollektion har nått de första butikerna - och jag tänker bege mig ut imorgon för att inhandla dessa tre (det finns ytterligare två färger, but you can´t have it all)!
Fast helt ärligt så är ju priset så pass bra att man kan köpa alla fem - om man vill ;)

Supersnygga och superfräscha! Jag älskar ju pastelligt och pudrigt, samtidigt får jag ju den där glamourösa looken av pärlmoren - Lovely!

Strunt i snö och slask! Våren är här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!