onsdag 6 februari 2013

Alla hjärtans-tips i väntan på balkongtider

Kände mig tvungen att
lägga upp en bild av en balkongfrukost
För å så man längtar nu
Till att få  ta med sig kaffekoppen ut.
Snön har lagt sig i ett nytt lager på marken. Det har blitt slask - och snö åter igen.
De planterade vårlökarna på balkongen har kikat upp, och fått sina små spirande blad frusna för att dra sig ner i jorden och slummra ett tag till.
Ändå så hör jag vårfåglarna utanför fönstret.

Nu måtte den väl ändå komma snart. Våren.
NU här på vårkvisten kommer jag att besöka ett flertal mässor med trädgård och grönt på schemat. Även Camping och resor kommer att belysas lite extra på vårkanten.

Meeen innan dess är det snö och slask här hemma.
Då återstår bara att ha lite hemmaprojekt - inomhus.
Jag kommer att lägga upp lite tips inom pyssel, present, skönhet och mat med Alla Hjärtans-dag prägel.
För inte behöver man springa iväg och handla en nallebjörn som det står "I Love You" tryckt på tröjan. Näe min Make blir glada för hembakat och hemmafixat ;).
Så stay tuned.

1 kommentar:

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!