tisdag 30 april 2013

Morgonen kom alltför tidigt, mer kaffe tack

Morgonen börjar tidigt idag - som de för de flesta.
Det får bli en stooor kopp kaffe innan min lilla vardag drar igång här hemma. Gårdagskvällen vart alltför sen, vi har fastnat i en serie (igen) - Revenge. åh, den är sååå bra!
Sen att det serverades kladdkaka, vaniljglass och en liten kopp kaffe gjorde det ju inte lättare att möta John Blund vid 22-snåret, nejdå, det sköt vi på ytterligare två timmar. smart.

Serien kan jag verkligen rekomendera. Snygga miljöer, vackra hus och fina kläder :) Storyn handlar om en kvinna vars pappa vart utsatt för en redig politisk härva däri han vart offret och dog i fängelset där han satt oskyldigt dömd.
Nu söker Emily (kvinnan i storyn) hämnd och nästlar sig så in i den familj som stod närmast toppen av de som utgjorde hennes fars öde.

Mja, det är ju tom. så att den är så bra att det med största säkerhet blir en hemmakvälll ikväll, majbrasan brinner nog ändå...eller?
Nä nu får jag ta tag i det här, lite städning, lite småfix och sedan ska jag mäta balkongen så vi vet hur mycket virke vi ska ha :)
Godmorgon Love!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!