fredag 17 maj 2013

Höstmode, Pizza och Tea-time

Ibland känns det verkligen som om allt kommer på samma gång. När man känner sig stressad och har många punkter på sin "att-göra"-lista, så kommer oftast ett par saker till.
Så i förrgår och igår hade jag mycket. Det var grejer som skulle skrivas klart, bilder som skulle fixas och mejl som skulle besvaras.
Satt nästan hela dagen i förrgår med det - så pizzan var som en skön avslappning att göra.

Många har hört av sig om det kommer fler tips - och jepps, det kommer , ska lägga upp lite i helgen.

Igår var jag och kikade lite på kommande trender för höstmodet.
Kan bara säga, rent, snyggt, klassiskt - med inslag från 60-talet. Väldressat helt enkelt. Och inte en urringning så långt ögat kunde nå. Oh well, jag gillar ju urringat - så får se hur jag gör med det där - det kan ju alltid gå att alternera.
Lite bilder från det kommer i helgen - när jag har lite mindre på listan.

I övrigt får vi besök på söndag, så jag ska försöka mig på en liten engelsk thestund, med gurkmackor osv.
Ikväll blir det film med Maken, imorgon blir det Hockey (!) Sverige-Finland och även Mello - vi får se hur det går :)
Jag tror att Sverige vinner i hockeyn (jaja hoppas) men jag tror inte (och har aldrig gjort) på Robin o hans skriklåt. näpp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!