torsdag 20 juni 2013

Up up and away...

Lagom till Sveriges storhelg, som jag för övrigt älskar, ska Maken och jag passa på att få lite "egen tid".Under en långhelg här ska vi spendera vår tid på härliga hotell, äta god mat, bada i stora pooler och äta god mat. Massage, ansiktsbehandlingar och annat smått och gott ska förgylla våra dagar.

Det är länge sedan vi gjorde något för bara oss, så nu var det på tiden. Och samtidigt är det skönt att slippa stressen runt Midsommarafton.
Även om jag vet att det kommer att komma en längtande känsla hemåt just den dagen, men men.
Det är alltså en SPA-weekend vi beger oss på , till närliggande Polen. Och självklart kommer jag att blogga därifrån med.


En annan grej som vart klart - är att igår vart ombilningen klar i vårat område. Här har ni numer en bostadsrättsägarinna :) Jajemensan.
Så skönt, sikken tur att vi inte flyttade, även om jag ville det och ibland känner gnatget och längtan efter en trädgård. *den som väntar på nåt gott*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!