lördag 13 juli 2013

Gyllene Tiders konsert inte så gyllene

De kanske har gjort sitt? Eller var de trötta igår? De var iallafall nästan två timmar sena. Öppningslåten var från deras nya skiva - så inget wow wow öppnande vårt det heller.

Tråkigt, för jag gillar verkligen Gyllene Tider, jag hade sett fram emot denna konsert. Så var det de fem sista låtarna som väckte folk ur ett snooze-tillstånd.

Det här med att "ropa in" dem tre gånger för att få några låtar till ñ är det vanligt? Känns väldigt löjligt iallafall.
Men men, vi hade trevligt, Maken och jag. Som alltid

4 kommentarer:

  1. Jag tänkte också på det där med inropandet. Pinsamt, vad är tanken egentligen? En gång borde räcka! Som sagt de sista låtarna fick mig pigg igen, men den första stunden gäspade jag lite för mycket=)

    SvaraRadera
  2. Men...va tråkigt :(
    Har inte hört dem live nu/Annmi

    SvaraRadera
  3. Gillar också Gyllene Tider, men det känns som de gjort sitt nya skivan är OK men de var kungar förr ...... men huvudsaken att ni hade trevlit...

    Annica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja precis, de var verkligen det :)
      Sommar, semester, härligt väder och trevlig sommarmusik - klart man har det bra :)

      Radera

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!