lördag 3 augusti 2013

Serie tips vs 70års kalas

Idag blir det fullt upp - det ska minsann bli 70-års kalas!Trevligt trevligt :)
Så idag ska håret lockas, fransarna målas och klackarna ska på, så bloggandet får ligga lite lågt (tror jag iallafall). Under tiden tänkte jag iallafall tipsa om en serie som jag sett några delar utav, och som ni vet så älskar ju jag böckerna av Dan Brown (Da Vinci koden , Änglar och Demoner etc.) och just denna serie påminner något om hans stil.
Serien heter "Zero Hour" och den handlar om en riktigt stor konspirationsteori som inblandar allt från Albert Einstein till en liten flicka i Indien.
Skådespelarna är bl.a. vår svenske Michael Nyquist, som spelar skurken och sedan är det Anthony Edwards (från cityakuten) som är med.
Så har ni lite tid över - se den, eller kanske spara den till de regniga dagarna i höst :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!