måndag 7 oktober 2013

Inne på mitt kontor

Här sitter jag om dagarna. Inne på mitt kontor, under husgudinnan Marilyn´s översyn försöker jag inspirera och underhålla er läsare så gott det går.
Det mesta inne på mitt lilla krypin är inköpt på IKEA, men jag försöker smyga in annat oxå. Lampan är en favvo, så även skrivbordsskivan i glas, med ordet "kärlek" inristat på olika språk.
Lite diverse tidningar för förströelse och sedan en blomma för lite syre i en annars så syrefattig miljö (brrr kontor i övrigt).

Vad jobbar jag med just nu då?
Jo, lite nya recept ska ju komma här, vi har ju en underbar årstid för brödbak och grytor. Pyssel och hemmafix, ja en hel del med andra ord, så nu har jag inte tid att sitta här och orera, bäst att ta tag i det på en gång!!

1 kommentar:

  1. Trevligt att se att Marilyn får inspirera dig :) Hon sitter på väggen även hemma i Hult. Kramar Liza

    SvaraRadera

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!