torsdag 12 juni 2014

Bästa gratis apparna!

Mobilen har mer och mer blivit en stor dl av mitt bloggande.
Är det inte fotografering så är det bildredigering, surfande eller något annat skoj. Och allt et här funkar ju i mobilen, och ännu enklare blir det i samband med appar.

Gratis är ju gott och jag listar här ett par gratisappar om jag inte kan vara utan:

Förutom Instagram Instagram , Facebook, Blogger och Spotify, så har jag dessa appar;

Pixlr Express; Är en bild-redigerings-app med oändliga möjligheter. Du kan göra bilderna svartvita, sepia eller vilken färg du vill, ha olika ramar eller effekter på bilderna, skriva dit saker eller lägga på sticker, bara fantasin sätter sopp! Kanon app!
Pano: Är en app som hjälper dig ta bra Panoramabilder, väldigt behjälplig.
Instaframe: Gör så att du kan göra collage eller sätta ramar runt dina bilder till Instagram.
Zedge: Här  kan man sitta  timmar! Med denna kan du ta hem bakgrundsbilder, ringsignaler m.m, helt gratis!
Hemnet: Japp, nu kan man "hemnet-knarka" på mobilen oxå - love it :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!