söndag 29 juni 2014

SlapparSöndag

Idag har vi en sån där riktig skön söndag här hemma. Lugn och ro. Bara "chill".

Till middag vart det grillade revbensspjäll och potatissallad (nej har inget recept å vi idag var lite lata och inhandlade middagen över disken på Ica). Vi har faktiskt fått lite gjort idag oxå, satt upp lister och annat som vi har väntat med alldeles för länge.

Senare till kvällen ska vi nog börja se en ny serie och jag ska överraska Maken med att testa nåt nytt recept på kaka-i-mugg-i-micron. Kan nog bli gott - om så - återkommer jag såklart med ett recept :)

I veckan om kommer tänkte jag ha lite tips-maraton igen, så återkom gärna och se vad jag har att tipsa om :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!