lördag 19 juli 2014

Man ska ha husvagn

Japp, så har även vi anslutit oss till de som varje sommar, semester eller långledigt packar sina saker och
lever i ett mobilt hem.

Vi har köpt husvagn.

Nu ska här umgås!! Haha, Allt och alla ska med, hundar, barn (ja vi kan ju skatta o lyckliga om vi får med 18-åringen), datorn, kaffet, kylväskan, badhanduken... Jag kan gå på forever känns det som.
Vi har inhandlat glas och tallrikar i plast,(urk) lärt oss hantera gasolen - tror jag och nu måste jag bara hitta en affär som säljer myggnät på metervara.

För på fredag gäller det, då blir premiärturen!!
Se till att följa mig på instagram för tätare uppdateringar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!