onsdag 9 juli 2014

Veckan som gick - på Instagram

Jag vet, veckan är inte slut än, men jag tänkte göra som en liten "vecko-avstämmning" på onsdagarna i stället
för fredagar. Lite roligare att det händer något mitt i veckan också.

En hel del shopping, mat och lite skoj också såklart har det varit genomveckan.
En ny tavla och staty - båda från inredningsbutiken chilli, grillad lax och grillad kyckling. Storhandling a´la vardag (lovely) och sen lite väder och jag-kan-inte-sova-så-jag -bara-gör-nåt bilder. Älskar Instagram. Följ mig gärna där för att få se lite mer vad jag hittar på om dagarna.
jenniferswedenborg heter jag där ;)

Instagram

Nu ska jag ta och samla ihop lite av recepten jag testat i veckan och imorgon kommer jag att lägga upp ett underbart gott recept på en sallad med lite saltig sak - heeelt underbar så här när det är så varmt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!