söndag 17 augusti 2014

Välkommen Höst, eller?

Har hösten kommit nu? Får man säga det när det börjar blåsa ute,
kvällspromenaden känns kall trots tjocktröjan och himlen är oftare grå än blå?
Jag tror nog det.

Välkommen Höst!

Det finns ju faktiskt plus med att vara i starten av en ny årstid.
Jag brukar skifta inredning hemma inför hösten, det blir mer brunt och guld, mer varma,  mjuka färger och massor med myslampor och värmeljus.

Jag tror nog att jag snart behöver mer förrådsutrymme, drömmen skulle vara att ha en billy-hylla i garaget för varje årstid...

Well,  nu ska jag faktiskt njuta av hösten. Baka äppelpaj, gå på skördemarknad och renovera nåt av mina loppisfynd. Ta långa promenader i färgglada skogar, låta kängorna få prassla runt i lövhögar och allt detta kommer jag såklart att uppfölja här på bloggen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!