onsdag 27 augusti 2014

Kom i en storlek mindre! Lycka

Att ha en valp hemma när man vill ta en outfit-bild är inte alltid så enkelt.
Hon springer in i bild, biter i mina tår , eller drar i datorns sladd... Hua.
Men hon är samtidigt helt underbar.

Idag gick vi i skogen och hon kan redan gå lös och komma på inkallning, men detta får jag nog  tacka min Make för, han är helt kanon med vovvarna. Jag är nog för mjäkig tror jag - och det är verkligen inte bra när det gäller vovvar - eller bar för den delen haha!

Jeansen har jag inhandlat på favoritstället - Kappahl, känns som om hela garderoben är därifrån, men jaja, Jeansen är iallafall gudomliga och jag tackar min lyckliga stjärna för att jag faktiskt kom i en storlek mindre än när jag handlade sist, Tack till mina NoCarb recept ! (som ni hittar HÄR).

Imorgon är det dags för en liten kräftskiva på böljan blå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!