måndag 27 oktober 2014

Nya projekt och julpynt

Jag tyckte precis att jag kände doften av Glögg.

Eller så är det att mitt undermedvetna vill dra fram alla julgrejer och börja pynta, mot mina lovord att vänta tills andra veckan i november.

Julpynta, andra veckan i november?

Det är en evighet dit. Så känns det nu.
Därför fylls dagarna nu utav småprojekt.
*Hur julbelysningen ska vara på balkongen (bor ju fortfarande i lägenhet)
*Stickar en tröja till Bella. Har gjort två innan men då jag avslutat för tidigt i brist på tålamod, så har det typ blivit magtröjor på henne, inte snyggt haha
*Köper mer julpynt. Behövs alltid

Sen har jag dragit igång ett superstort projekt, men det berättar jag mer om imorgon, måste ju hålla er på halster ett tag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!