tisdag 27 januari 2015

Februari Moodboard

Så är vi snart inne i Februari. Så för att visa vad februari kommer att betyda för mig, så har jag gjort en sk. moodboard.

Precis som det indikeras på bilden, så är det en massa motsägelser. 

Träning-fika...Känner redan hur det kommer att gå lite småtrögt på gymmet haha, särskilt då det ligger ett fik bredvid, men men , jag ska klara det!

I februari har jag ofta mitt alldeles egna hemma-spa, eller egodag, som Maken kanske skulle kalla det haha, under bart. Ett inlägg om det kommer till helgen :)

Sedan är det ju Alla hjärtans dag i mitten av Februari och så har vi ju tulpaner i affärerna nu, heeelt underbart!!

pssst. se till att ha dina tulpaner stående i kallt vatten, sätt dem även gärna mörkt på natten och beskär dem var tredje dag, så håller de sig garanterat minst en vecka!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!