torsdag 21 maj 2015

Från min plats under parasollet

Idag vill jag tacka Nivea, för de underbara produkter som de har. Även om jag näst intill skinnat mig (haha, på både solstrålar och halvdyra produkter ) så har det varit värt det. 
Idag ligger vi vid aquaparken, hotellet har sju vattenrutschkanor för de under tolv år och sju för de över tolvårsåldern / de som är simkunniga.

Sonen trivs som fisken i vattnet,  bildligt talat haha!
Det är verkligen underbart här nu ska jag bara få de som ligger bredvid oss att fimpa ciggen - för gott! Urk för röklukten!  Men som en vissa, "rökare är oxå människor, bara inte lika länge"...

På tal om rökare har det snart gått ett år för min duktiga mamma sedan hon slutade röka.
Självklart kommer jag att delge hennes bästa Tips till vägen för ett rökfritt liv när jag kommit hem från semestern, vem vet, kanske kan du vara rökfri till din semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!