söndag 31 maj 2015

Mors dag presenten

Idag har vi firat Mors dag.

Min älskade lilla mamma fick igår en vackert fuchsia rosa rhododendron buske utav oss. Den var verkligen fin! 


Idag firade Sonen och Maken, mig. Vi åkte till ett närliggande centrum, där de shoppade ett par jeans, en vacker blus och - en diamantring! !!!
När jag emottagit alla presenter var det dags för lite middag på en restaurang,  så himla gott!

Mätt och belåten sitter jag nu här i mina mysbyxor, nötta o goa, med en blingande ring på fingret  - love love love.
Snart är det dags för att dra igång en ny serie (ja eller har ju gått länge på tv, men vi har missat den, så vi ska kika på den nu i kväll o lite fram över innan flytten ). Serien är Medium. Ska bli kul, godnatt alla fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!