tisdag 26 maj 2015

tillbaks i vardagen

Så var man tillbaka igen då. Inga fler inlägg om blått vatten, värme och goda drinkar.
Men men, det kan ju inte vara solsken varje dag heller?!
Sen kom jag på att jag inte lagt upp en enda matilda.  På en heeel vecka! 
Otroligt.  Särskilt med tanke på hur god mat det var där!
Well,alltid bra att vara efterklok och jag behövde faktiskt lite semester, för som ni vet, drar det igång nu. Ja inte Eurovision,  utan studentmottagningen och sedan flytten.

Men innan dess bör jag fixa klart lite småsaker här hemma,  lite mer att packa innan "storpackningen " drar igång och sen oxå planeringen inför festen.
Men nu, nu är det tisdag kväll och jag ska ta en kopp the och bara njuta av lugnet, lugnet före stormen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!