onsdag 3 juni 2015

Sommarpratare 2015

En av de sakerna jag gillar med sommaren är just sommarpratare. Det är så mysigt att
lyssna till de olika personerna som berättar om sina livsöden.
Sen får jag ju erkänna att det är ju inte alltid så att man hinner med att lyssna varje dag. Då finns ju poddradion,  man kan till exempel lyssna till en sommarpratare när regnet piskar mot fönstret och man står en dag i oktober och bakar bullar.
Det tycker jag är härligt!


Några jag inte tänker missa är dessa:
20/6: Lena Olin, skådespelerska
21/6: David Batra, komiker
4/7: Liza Marklund, författare
11/7: Robin Paulsson, komiker
15/7: Herman Geijer, zombieöverlevnadsexpert
16/7: Leila Lindholm, kock
2/8: Markus Näslund, ishockeyspelare
16/8: Ulla Skoog, skådespelerska
Mellan kl 13:00-14:30 på P1 med start på midsommardagen och det blir 59 sommarpratare
Hela listan med sommarpratare hittar ni på Sveriges radios hemsida http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=6180973
Pssst!
hur blir man egentligen zombieöverlevnadsexpert??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!