söndag 30 augusti 2015

Viktigaste i din höstgarderob

När hösten hänger jag gladeligen undan alla solklänningar, tunna tunikor med sprakande
färger och annat som hör just sommar och semester till.
Nu ska höstgarderoben fram.

Klassiskt, elegant och chict.

Jag putsar upp mina stövletter och stövlar, ser till att scarfsen är vädrade och att handväskorna har läppglans i sig.
Ändå är det mycket jag kan behålla från sommaren; mina kjolar och linnen kan nu alterneras med en skjorta, kofta och knästrumpor. Mina små ballerinaskor passar ändå utmärkt att gå barfota i ett tag till, ihop med jeans eller kostymbyxor.
Och även om solbrännan lägger sig något under de kommande veckorna, så passar ju solglasögonen lika bra ihop med skinnjackan som med bikinin. Helt klart.
Så jag är redo för en riktigt snygg höst nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!